Face Brushes!!




Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

Foundation Brush & Powder Brush






Σήμερα θα σας πω λίγα λόγια για αυτά τα 2 πινελάκια που αγόρασα πρόσφατα από το e-bay!!Καταρχήν, τα πινέλα αυτά,είναι πιστή απομίμηση των γνωστών πινέλων της real techniques που αγαπάτε οι περισσότερες!
Για να μιλήσω ειλικρινά, τα πινέλα  που πήρα,δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα  από τα γνήσια!
Είναι καταπληκτικά!Η ποιότητά τους είναι πολύ καλή,έχουν συνθετική τρίχα η οποία είναι πάρα πολύ μαλακή και αφήνουν μία βελούδινη υφή επάνω στο δέρμα και δεν μαδάνε καθόλου!Είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε χρυσό,ρόζ και γαλάζιο χρώμα!Το τελείωμά του χερουλιού τους είναι πλαστικοποιημένο!
Να φανταστείτε, ότι δεν χρησιμοποιούσα υγρό make-up ούτε καν και τη bb cream που είχα πάρει διότι τα υγρά foundations τα έβαζα με τα χέρια μου και δε με βόλευε καθόλου!Από όταν πήρα αυτά τα δύο πινελάκια χρησιμοποιώ το ροζ για να βάζω υγρό foundation και το χρυσό για να βάζω πουδρα και με έχουν καταβολέψει!
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από αυτά!Συστήνω αν θέλετε τέτοιου είδους πινέλα, να τα αγοράσετε γιατί πραγματικά αξίζουν 100% και το κόστος τους είναι ελάχιστο, 2,00 με 2,50 ευρώ στοιχίζουν (το κάθε ένα)!!

Αν θέλετε να σας βάλω το link του πωλητή αφήστε μου σχόλιο!!


Αυτά τα λίγα για σήμερα!Stay tuned για επόμενο post!  

 

2 σχόλια:

  1. εγω θελω το Link ! κοπελα μου δεν εχεις βαλει δυνατοτητα να γραφομαστε στο Blog σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την εχω βαλει νομιζω,δεν γίνεται να κάνετε εγγραφή;;;Κι αν όχι, μπορεις να μου πεις που να το βρω να το ρυθμισω;
    Ορίστε το link http://www.ebay.com/itm/331057394627?var=540260227135&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 τα πινέλα που πήρα εγώ ειναι το Foundation Gold Brush 02 και το Foundation Pink Brush 05

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D