Necklaces ideas!!!




Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013
Καθώς έψαχνα στο δωμάτιό μου, το μάτι μου έπεσε πάνω σε ένα μπαουλάκι που δεν πολυανοίγω και είδα μέσα μερικά από τα κρεμαστά που έχω πάρει από e-bay!Αφού έδωσα μάχη για να ξεμπερδέψω το κουβάρι που είχε δημιουργηθεί από τις αλυσίδες,χωρίς να υπάρξουν παράπλευρες απώλειες,σκέφτηκα ότι τα κρεμαστά είναι μία εύκολη και καλή επιλογή για δώρο!Έτσι είπα να σας κάνω μια μικρη παρουσίαση των δικών μου για να πάρετε ιδέες! :D

1.European Vintage Exaggeration Rivet Tassel Pendant


Είναι ένα πολύ όμορφο κρεμαστό χρώματος brοnze!Ταιριάζει τέλεια με ροκ outfit!

Κόστισε μόλις 1,20 ευρώ.Ναι,καλά διαβάσατε!!!




2. Gold chain black leather necklace women vintage pendant

 


Αυτό είναι ένα υπέροχο χρυσό,κοντό κολιέ για πολλές
ωραίες σικ εμφανίσεις!

Κόστισε 5,00 ευρώ περίπου!







 3. Διάφορα κρεμαστά (p.t 1)



 Εδώ βλέπουμε 4 μακριά κρεμαστά!Είναι όλα σε μπρονζέ χρώμα κ τα έχω πάρει από e-bay εκτός από την περλίτσα που είναι από το funky fish!

Η κουκουβάγια κόστισε 0,70 ευρω,η περλίτσα 3,00,η καρδιά 1,1o και η πετρούλα γύρω στα 2,50 ευρώ!




 

 3. Διάφορα κρεμαστά (p.t 2)



Αυτά τα κρεμαστά είναι πολύ εντυπωσιακά με μονοχρωμα outfits!

Η κόκκινη πέτρα κόστισε 1,20 ευρώ, το κλειδί 1,10 και το victorian στύλ cameo κόστισε 3,00 ευρω!!





 3. Διάφορα κρεμαστά (p.t 3)



Εδώ έχουμε 2 κρεμαστά ασημί χρώματος και ένα μπρονζε!Όπως βλέπετε έχω αρκετά μπρονζέ κολιέ!Η καρδιά κόστισε 3,50 ευρώ αλλά την είχα πάρει σε προσφορά,η νεκροκεφαλή έκανε 1,50 ευρώ και το λουλουδάτο έκανε αν θυμάμαι καλά γυρω στα 2,00 ευρώ!



Αυτά ήταν τα λίγα κρεμαστά που ήθελα να σας δείξω αυτή τη φορά!!Γενικά έχω πολλά τέτοια μπιζού αλλά δεν τα φοράω όλα γιατί ξεχνιέμαι και δεν θυμάμαι ότι τα έχω :P  

 Να πω επίσης, ότι όλα τα κρεμαστά είναι από alloy, δηλαδή από κράμα μετάλλου!Στην ουσία αυτό σημαίνει ότι με την πολλή χρήση τα κοσμήματα σκουριάζουν σιγά σιγά!!Αυτο όμως που μπορείτε να κάνετε εσείς για να δώσετε περισσότερο χρόνο ζωής στα fo bizou σας είναι, να περάσετε τις αλυσίδες τους με διαφανί βερνίκι!Έσι θα προστατεύονται και όταν δείτε ότι πάνε να σκουριάσουν ή να αλλάξουν χρώμα μπορείτε να τα ξαναπεράσετε με βερνίκι!!!Εγώ αυτό το κολπάκι κάνω και μου κρατάνε πάρα μα πάρα πολύ καιρό όλα τα fo bizou μου!


Εσείς έχετε κάποιο απο αυτά στη συλλογή σας;;


 Προσπάθησα να βρω τα Links τους και  σας δίνω αυτά που κατάφερα να βρω:
  1. European Vintage Exaggeration Rivet Tassel Pendant
  2.  Round chain leather necklace 
  3. Retro Vintage Crystal Rhinestone Owl Pendant  
  4. Vintage Long Chain Heart Necklace
  5. European Vintage Rhinestone Owl Key Pendant Necklace 
  6. Vintage Amber Gemstone Pendant
  7.  Vintage silver skull Necklace  
  8. Cameo Beauty Lady Pendant
  9.  Vintage heart photo locket pendant
 
Αν θέλετε να σας δώσω κάποια άλλη πληροφορία,αφήστε μου σχόλιο!!


Αυτά τα λίγα για σήμερα!Stay tuned για επόμενο post
  kisses!! :)




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D