Santa's & other presents I got!! (p.t 2)




Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014
Καλή χρονιά με υγεία σε όλους!!!

Επέστρεψα λοιπόν δυναμικά μετά το πέρας-στην ουσία-των διακοπών μου (ψέματα λέω,μου μένουν ακόμα 4 μερούλες απλά το λέω για να το συνηθίζω!)Ποιος ξυπνάει πάλι από τις 7 το πρωί???
Ας μπώ όμως στο θέμα μου,αρκετα φλυάρησα :P!!Σήμερα θα σας δείξω τα υπόλοιπα πράγματα που πήρα τις μερες των Χριστουγέννων και λίγο πιο πριν!!

1. Σετ από την Bioten



Πήρα αυτό το σετάκι από την Bioten μιας που είχε και 20% έκπτωση στα Hondos που αποτελέιτε όπως βλέπετε από:
  1. Skin moisture Κρέμα προσώπου 24ωρης ενυδάτωσης κυδώνι για κανονικό/μεικτό δέρμα
  2. Skin defence αντιρυτιδική & συσφικτική κρέμα ματιών με ρόδι
  3. Skin moisture gel καθαρισμού με εκχύλισμα κυδωνιού για κανονικό/μεικτό δέρμα 
  4. Skin moisture λοσιόν καθαρισμού με κυδώνι για κανονικό/μεικτό δέρμα (τη Lotion μου την έκανε δώρο η κολλητή μου)
Σκέφτομαι να κάνω αναλυτικό review αυτών των προϊόντων πείτε μου στα σχόλια αν θέλετε να το κάνω!


 Έπειτα θα σας δείξω κάποια πράγματα που μου έκανε δώρο το αγόρι μου από το site www.dresslink.com αλλά μπορείτε να τα βρείτε και στο E-bay!

2.Vintage School Satchel Messenger bag



Γενικά είναι καλής ποιότητας τσάντα!Είναι λίγο δύσκαμπτη και εμένα με δυσκόλευε λίγο αυτό αλλά τώρα την έχω συνηθίσει!Το χρώμα της έιναι καταπληκτικό και συνδυάζεται με όλα σχεδόν τα outfits μου!Μέσα έχει μία θήκη και κόστισε 14 ευρώ!


3.Military lace up boots



Αυτά τα όμορφα μποτάκια,όταν μου τα έστειλαν τα αέριζα 2μέρες γιατί μύριζαν περίεργα και επίσης το νούμερο,μου είναι just, ένα χιλιοστό ακόμα και δεν θα μου έκαναν!Οπότε αν θέλετε να τα παραγγείλετε επιλέξτε ένα νούμερο μεγαλυτερο από το κανονικό σας!Παρ'όλο που η ποιότητά τους είναι μέτρια είναι πολύ βολικά και τα φοράω κάθε μέρα(φαίνεται στη φώτο άλλωστε) χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα δεν με κουράζουν και δεν μπαίνουν μέσα νερά!Κόστισαν γύρω στα 13 ευρώ!


4.Long Sleeve light blue denim blouse





Είμαι απόλυτα εθισμένη με αυτό το πουκάμισο!!Αν και δεν το έχω βάλει ακόμα γιατί είναι πιο ανοιξιάτικο,δεν βλέπω την ώρα να ανοίξει ο καιρός για να το βάλω επιτέλους!!Είναι υπέροχο και έχει πολύ καλη εφαρμογή στο σώμα!Κόστισε 13 ευρώ!!
 

Και κάπου εδώ, τελείωσε το δεύτερο και τελευταίο μέρος των δώρων που πήρα και ελπίζω να το απολαύσατε!!
Εσείς τί δώρα πήρατε αυτές τις γιορτές;;Έχετε κάποιο από αυτά που πήρα;Θέλετε να αποκτήσετε κάποιο;;;
 
Για οποιαδήποτε απορία σας δημιουργηθεί,αφήστε μου σχόλιο και αν θέλετε κάποιο Link πείτε μου να σας το γράψω!!

Αυτά τα λίγα για σήμερα!Stay tuned για επόμενο post <3







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D