My week in photos #2




Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014
Καλημέρα κορίτσια!! :D 

Σήμερα σας έχω άλλο ένα week in photos post,ελπίζω να το απολαύσετε!!

Επιτέλους η άνοιξη έκανε την εμφάνισή της!!!


Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει από τις φώτος μου ο καφές!!


And the winner is...Mee ^^
(Παρεπιπτόντως, δεν έχω ξαναπαίξει σε σιχαμερότερο τάβλι από αυτό χαχα)


 Yummy :P



Τσάρκα στο Ρέθυμνο αυτή τη φορά!!


Τα λόγια είναι περιττά νομίζω!Υπάρχει άλλο μέρος που να συνδυάζει τόσο αρμονικά βουνό με θάλλασα;
Αυτό είναι το λιμάνι του Ρεθύμνου κι απέναντι ο χιονισμένος Ψηλορείτης!


Και ναι ναι ναι έχω εθιστεί με το Candy Crush και δεν ντρέπομαι να το ομολογήσω!!
Χαχα :P έχω λιώσει!


Και κάπως έτσι πέρασα τη βδομάδα μου!!!
Εσείς πως περάσατε;;;



STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D