Spring Lover Tag!




Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014
 Σαν πιστό παιδί των λουλουδιών και αφού μπήκαμε και επίσημα στην άνοιξη, μου ήρθε η έμπνευση καθώς ο καιρός ανοίγει σιγά σιγά και τα πουλιά τιτιβίζουν κ έκανα ένα spring tag γιατί όπως θα καταλάβατε, υπερλατρεύω την άνοιξη!

Κανόνες 
  1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε Tag και το άτομο που δημιούργησε το tag (http://dimitrasopinion.blogspot.gr) (άν θέλουμε :))
  2. Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη!
  3. Κάνουμε tag 10 κοπέλες!
  4. Τις ενημερώνουμε!
1.Ποιο είναι το αγαπημένο σχέδιο για τα νύχια σου την άνοιξη; 
Μου αρέσουν τα floral σχέδια την άνοιξη καθώς και τα Ombre με παστελ χρωματα!!

2,Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
Tα ροζέ,τα ροδακινί, τέτοιες αποχρώσεις!

3.Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" την άνοιξη;
Το γαλάζιο νομίζω!
 
4.Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;
Παντελόνι (βασικά κολάν κατά προτίμηση :D),floral sneakers ή μπαλαρίνες,ένα απλό μπλουζάκι και από πάνω τζιν πουκάμισό!
Αυτό μου έρχεται στο μυαλό αλλά έχω κι άλλα!

5.Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Βραχιόλια :D


6.Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο; 
Το κεράσι νομίζω αν και τρελαίνομαι για όλα τα φρούτα!


7.Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Οι λουλουδένιες μυρωδιές και τα φρουτώδη αρώματα μου θυμίζουν την ανοιξη!

8.Τι σ’αρέσει πιο πολύ σε αυτή την εποχή;
Τα πάντα!Και οι αλεργίες που φέρνει μου αρέσουν (μάλλον γιατί εγω δεν έχω χαχα)!Η αναγέννηση που γίνεται την άνοιξη μ'αρέσει!Όλα ξαναγεννιούνται!

9.Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Ορχιδέα,Juliet rose,τουλίπες,παπαρούνες, τι να πρωτοξεχωρίσω!!!
Juliet Rose
10.Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;
Αισιοδοξία και χαρά!Ανθίζω την άνοιξη χαχα :P

11.Είναι η αγαπημένη σου εποχή κι αν όχι, ποια είναι;
Είναι εννοείται!

12.Πες μας ένα τραγούδι που ακούς την άνοιξη.
Πολλά ακούω!Ένα μικρό δείγμα από αυτά είναι:
Και ελληνικό ροκ, Τρύπες και άλλα!

Αυτές ήταν οι ερωτήσεις μου λοιπόν!!Θα tagάρω κάποια κορίτσια αλλά εννοείται πως όποιο άλλο κορίτσι θέλει,να το κάνει!!
Και αφήστε μου σχόλιο αν το κάνετε να πάω να δω τις απαντήσεις σας,θα χαρώ πολύ!!
STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D