The T.M.I Tag!




Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Συνήθως τις Κυριακές κάτι με πιάνει και θέλω να κάνω tags εξού και ο τίτλος!Σήμερα θα κάνω το Too Much Information tag το οποίο το είδα από αρκετές bloggers και μου άρεσε οπότε είπα "why not?"! Τις ερωτήσεις τις είδα από τις Μαρία & Χαρά  http://maryblossom13.blogspot.gr/

Ξεκινάμε αμέσως γιατί οι ερωτήσεις είναι αρκετές!

1)Τι φοράς αυτή τη στιγμή;
Ένα κολάν με prints,μία πλεκτή μπλούζα που την έπλεξε η γιαγιά μου και ριγέ κάλτσες :P

2)Έχεις ερωτευτεί ποτέ;
Ναι το αμόρε αλλά ερωτεύομαι και άλλα πράγματα άψυχα!Την φωτογραφική μου,κραγιόν,παπούτσια, διάφορα χαχα

3)Πόσο ύψος έχεις;
Πανύψηλη, 1,65 :D

4)Έχεις τατουάζ;
 Όχι και δεν νομίζω να κάνω και ποτέ αν και θα ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο

5)Τι τρύπες έχεις κάνει;
 3 στο αριστερό αυτι και 1 στο δεξί

6)OTP(ποιούς 2 ανθρώπους θέλω μαζί) 
Άκυρη ερώτηση πάμε παρακάτω!

7)Αγαπημένη σειρά 
Τώρα pretty little liars(Και το The walking dead)... Αλλά τις βλέπω μία μία γιατί αν βλέπω πολλές μαζί καταλήγω να μη βλέπω καμία!Χαχα

8)Τι σου λείπει; 
Ηρεμία!

9)Πόσο χρονών είσαι;
22,5

10)Τι ζώδιο είσαι;  
Καρκίνος με ωροσκόπο παρθένο (weird συνδυασμός)

11)Τι τύπο αναζητάς στο αντίθετο φύλο;
Τον βρήκα τον τύπο οπότε δεν αναζητώ τίποτα!:P
Το houmor και η καλή καρδιά είναι βασικότατα πάντως,τα άλλα δουλεύονται!

12)Αγαπημένος ηθοποιός;
Adrien Brody




13)Αργή ή γρήγορη μουσική;
Ανάλογα!

14)Αγαπημένο χρώμα; 
Μαυρο,μπεζ,όλα τα παλ...όλα βασικά εκτός τα πολύ έντονα οπως φούξια!
  
15)Πού πας όταν είσαι λυπημένη;
Ε,στο δωμάτιό μου?!

16)Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;
Ψέματα δε θα πω...για απλό ντουζ  5λεπτά για μπάνιο φουλ έξτρα με όλα τα γυναικεία σίγουρα ένα 40λεπτο! 

17)Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;
Αν δε βαφτώ σε 6λεπτά είμαι έτοιμη,αν βαφτώ ελαφριά θέλω κάνα τέταρτο!

18)Έχεις μπει ποτέ σε καυγά; 
Μπααα, συνήθως είμαι απαθέστατη σε καυγάδες με τρίτους όποιος θέλει να τσακωθεί να τσακωθεί μόνος του.Εννοείται πως με την οικογένειά μου και το αγόρι μου μαλώνουμε κάποιες φορες αλλά αυτο δεν θεωρείται καυγάς!

19)Τι φοβίες έχεις;
Μετά από την καταστροφή της Ιαπωνίας,φοβάμαι τα τσουνάμι σε βαθμό τρέλας!Επίσης σιχαίνομαι τις ακρίδες και φοβάμαι να μην χάσω κάτι,νομίζω πως αν χάσω κάτι από τα πράγματα μου θα με πιάσει κατάθλιψη (ξέρω δεν είναι και πολύ υγιές αυτο :P)

20)Τελευταία σειρά που έχεις δει;
Pretty little liars

21) Τελευταίο άτομο που μίλησες;
Με τον αδερφό μου στο τηλέφωνο

22) Αγαπημένο φαγητό; 
Τα μακαρόνια,οι χοχλιοί...αυτά κυρίως αλλά τα τρώω όλα :D

23)Ποιά χώρα θέλεις να επισκευθείς;
Αμερική αλλά και πολλές άλλες!

24)Τι σχέση έχεις με το άτομο που έστειλες τελευταία φορά μήνυμα;
Εεε δε στέλνω ούτε παίρνω συχνά μηνύματα δεν θυμάμαι καν σε ποιον έστειλα τελευταία,πιθανότατα στο αγόρι μου!

25)Πού ήσουν πριν λίγο;
Πουθενά είμαι σπίτι του αγοριού όλη μέρα!Α!Πήγα μέχρι την εσπρεσομηχανή για να κάνω καφε :P

26)Σου αρέσει κάποιος;
Προφανώς!

27)Πότε ήταν τελευταία φορά που φίλησες κάποιον;
Πριν από 5 λεπτά

28)Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε προσβάλλανε;
Δεν δίνω τέτοια δικαιώματα και δεν θυμάμαι να με έχουν προσβάλλει τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον!

29)Τελευταίο άθλημα που έκανες;
Πριν από αρκετές βδομάδες έκανα μερικές stretching ασκήσεις...


Και εδώ τελειώνει αυτό το Tag!Ήταν αρκετά ενδιαφέρον αν και είχε πολλές ερωτήσεις!!!

Δεν θα κάνω tag ούτε κι εγώ κάποια κοπέλα όποια θέλει ας το κάνει και να αφήσει σχόλιο να πάω να δω τις απαντήσεις της!!

Αυτά για σήμερα!!

STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3


     

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D