March favourites




Δευτέρα 7 Απριλίου 2014
Γεια σας κορίτσια!!

Είπα να κάνω κι εγώ ένα ποστ με τα αγαπημένα του μήνα!!Συγκεκριμένα θα σας δείξω τα αγαπημένα για τον μήνα Μάρτιο -προφανώς-!!


Tesori d' oriente: Πάρα πολύ ωραίο αφρόλουτρο με απίστευτο άρωμα, αναλυτικό review εδώ!!

Πράσινη άργιλος Γαλλίας : Ενώ δεν με ενθουσίασε αρχικά,τον μήνα που μας πέρασε άρχισα να την χρησιμοποιώ εντατικά!!Πάρα πολύ καλή, βοηθάει στη ρύθμιση της λιπαρότητας, ξεραίνει τα σπυράκια, καθαρίζει τους πόρους!Κάνει πολλά πράγματα και το καλύτερο;Δεν είναι μόνο για το πρόσωπο, είναι πολυχρηστικό προϊόν, αναλυτικό review εδώ!

Keratinology  by Sunsilk : Το προϊόν αυτό είναι κρέμα άμεσης αναδόμησης νύχτας για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.Διχασμένο και αυτό το προϊόν...Στην αρχή μου άρεσε, μετά δεν μου άρεσε και τελικά κατέληξα στο ότι μ'αρέσει αλλά όταν δεν το χρησιμοποιώ πολλές φορές την εβδομάδα.Είναι για ξηρά μαλλιά και τα δικά μου δεν είναι ακριβώς ξηρά οπότε όταν το χρησιμοποιούσα 4 φορές/εβδομαδιαίως ήμουν σαν τον λαδοποντικό :D. Τον Μάρτη άρχισα να το βάζω στα μαλλιά μου 1 φορά την βδομάδα και μπορώ να πω ότι είδα αποτέλεσμα. Τα μαλλιά μου ήταν πιο απαλά κι επίσης οι μπούκλες  ήταν πιο καλοσχηματισμένες και λιγότερο φριζαρισμένες!
Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θα το αγοράσω ξανά γιατί είναι ακριβό...Σε προσφορά το είχα πάρει νομίζω 3,90 ευρώ.

Προχωράμε στα πιο "καλυντικά" προϊόντα!



L'oreal νερό καθαρισμού Micellaire: Πασίγνωστο πιά το νεράκι αυτό, το αγόρασα το Μάρτιο,ήταν οικονομικότατο σε προσφορά 1+1 δώρο, αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ αλλά δεν έχω εμπειρία σε νεράκια καθαρισμού γιατί είναι το πρώτο μου!Σαν πρώτη επαφη με τέτοιου τύπου καθαριστικά είμαι ευχαριστημένη!

SKIN79 Intense Classic Balm Premium BB Cream: Μία κορεάτικη bb με πολλές ιδιότητες (Whitening, SPF 35 , soothing & concealing).Ήθελα να δοκιμάσω μία κορεάτικη bb γιατί είχα ακούσει ότι είναι οι καλύτερες.Κι αυτή, κλασσικά δεν μου άρεσε στην αρχή, μετά όμως είδα ότι ταιριάζει η απόχρωσή της με την επιδερμίδα μου και την χρησιμοποίησα σχεδόν καθημερινά τον περασμένο μήνα!Λευκαίνει την επιδερμίδα μου (δεν με κάνει πορτοκαλί) και απλώνεται τέλεια με αυτό το πινέλο.Έχει ωραίο τελείωμα αλλά πρέπει να βάλεις σωστή ποσότητα!Επισης είναι καλυπτική!Έχει μία απόχρωση και την αγόρασα από ebay περίπου στα 6,50 ευρώ! Θα τη βρείτε εδώ !

Essence stay natural concealer: Πολύ καλό concealer από την essence, το βάζω κάτω από τα μάτια, είναι καλυπτικό χωρίς να φαίνεσαι παστωμένη έχεις φυσικό αποτέλεσμα όπως λέει!Νόμιζα ότι δεν έχει αποχρώσεις ξέρω,ηλιθιότητα κι έτσι το πήρα στην απόχρωση 01 Soft Beige και ευτυχώς είναι εντάξει!Το μόνο μείον που εντόπισα είναι ότι έχει μία ελαφριά λιπαρότητα,δεν το έχω βάλει σε άλλη περιοχή πέραν των  ματιών!Κόστισε 2,50 ή 3,00 ευρώ!

Κραγιόν L.A Girl: Τρομερό κραγιόν στην απόχρωση Demure,το έλιωσα τον Μάρτιο!! Αναλυτικό review εδώ!

Maybelline color show street artist: Το λάτρεψα αυτό το Top coat, είναι τέλειο!Έκανε 3,10 ευρώ είναι η απόχρωση 02 White Splatter!Έχει μέσα μπλέ,μωβ και πράσσινα κομφετί και διάφορα άσπρα σχηματα!Συνήθως το βάζω στον παράμεσο για να σπάω την μονοτονία όταν φοράω ενα χρώμα μανό!



Αυτά ήταν τα αγαπημένα για τον μήνα Μάρτιο!!!
Είναι κάποιο από αυτά και δικό σας αγαπημένο;;;

Αυτά για σήμερα!!

STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3


Υ.Γ: Η τελευταία φώτο είναι από το internet.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D