Empties #1




Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014
Καλησπέρα!
Σήμερα μάζεψα κάποια προϊόντα που έχουν τελειώσει και ήθελα να τα πετάξω οπότε και είπα να κάνω ένα ποστ με τα empties μου!




1.Maybelline Volume Express Mascara: Για πολλά χρόνια ήταν η αγαπημένη μου μάσκαρα,είναι πάρα πολύ καλή και αν την πετύχω σε προσφορά θα την αγοράσω πάλι!Το βουρτσάκι της είναι ιδανικό μέγεθος για μετρίου μήκους βλεφαρίδες και η σύνθεση του προϊόντος τρομερή!Πρέπει να κοστίζει γύρω στα 14.00Ε(συγχωρείστε με για τη φώτο αλλά είναι πολύ ταλαιπωρημένη η συσκευασία 


 
2.Essence Lash&Brow Gel: Είναι μία μάσκαρα διαφανή, ένα gel στην ουσία για να "τιθασεύεις" τα φρύδια σου και να μην πετάνε από εδώ κι από κει.Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και στις βλεφαρίδες αλλά δεν έχει κάποιο νόημα κατά τη γνώμη  μου.Είναι αρκετά καλό και κόστισε 3.00Ε.





3.Bioten Τονωτική Λοσιόν: Είναι με νέκταρ κυδωνιού και βιταμίνη Ε για κανονική προς μεικτή επιδερμίδα.Είναι πάρα πολύ καλό,μπορείτε να δείτε αναλυτικό review εδώ!





4.Bioten Κρέμα προσώπου 24ης Ενυδάτωσης: Πάρα πολύ καλή και αυτή η κρέμα,οικονομικότατη,χωρίς πάραμπενς και με τέλειο άρωμα!Κόστισε 5.00Ε.Για αναλυτικότερο review πατήστε εδώ!





5.Scrub καθαρισμού Garnier: Τί να πρωτοπώ γι αυτό το προϊόν!Καταρχάς περιέχει εκχύλισμα από γκρέιπφρουτ και ρόδι και έχει και βιταμίνη C.Είναι κατάλληλο για λιπαρές επιδερμίδες με τάση για ατέλειες καθώς περιέχει μικρούς κόκκους απολέπισης!Μπορώ να πω ότι είναι το καλύτερο scrub που έχω δοκιμάσει!Μυρίζει απίστευτα,δίνει τρομερή δροσιά,λάμψη και μία αίσθηση αναζωογόνησης του προσώπου!Είναι λίγο ακριβό πρέπει να κάνει 6.00Ε αλλά πιστέψτε με αξίζει την δοκιμή!


6.Iserre Μαντηλάκια Ντεμακιγιάζ: Είναι από το Lidl,είναι οικονομικά και κάνουν καλή δουλειά.Τα χρησιμοποιώ μόνο σε ώρα ανάγκης,όταν δεν έχω εύκαιρο το νεράκι καθαρισμού μου.Οπότε αυτά είναι μία καλή λύση.Είναι μαλακά και έχουν μία περίεργα ωραία υφή!Αφαιρούν ικανοποιητικά το μακιγιάζ και το καλύτερο είναι ότι δεν περιέχουν αλκοόλη και χρωστικές!


7.Noxzema Roll-on : Είναι γεγονός πως είναι το αγαπημένο μου αποσμητικό και δεν το αλλάζω με κανένα.Έχει μία απίστευτη μυρωδιά καθαριότητας που διαρκεί και δεν περιέχει οινόπνευμα!Έχω δοκιμάσει κι άλλες μυρωδιές αλλά το classic είναι αυτό που ταιριάζε σε μένα και διαρκεί όλη μέρα!Κοστίζει 4.50Ε!



 
8.Αλκοολούχος Λοσιόν: Είναι μία καλή αντικατάσταση του καθαρού οινοπνεύματος που είναι ακριβό.Το συγκεκριμένο είναι με άρωμα χαμομηλιού και περιέχει 93ο Αλκοόλη και είναι ιδανικό για εντριβές, μασάζ και για καθαρισμό προσώπου.Εγώ το χρησιμοποιώ για να απολυμαίνω τα χέρια μου κυρίως και μ αρέσει πάρα πολύ!Το είχα πάρει γύρω στα 2.50Ε




9.Tesori d'Oriente Αφρόλουτρο: Ένα καταπληκτικό αφρόλουτρο που σου δίνει μία τέλεια αίσθηση!!Έχω κάνει και αναλυτικό review και μπορείτε να το δείτε εδώ!




 
10.Loreal Elvive Ολική αναδόμηση: Είναι μία μαλακτική για φθαρμένα και χωρίς ζωντάνια μαλλιά με προ-κερατίνη και ceramide.Μου άφησε μέτρια εντύπωση αν και τα μαλλιά μου ήταν πολύ πιο μαλακά μετά από κάθε χρήση.Βέβαια να σας πω την αλήθεια η χρυσή μαλακτική που περιέχει βασιλικό πολτό είναι πολύ καλύτερη!Δεν θυμάμαι πόσο κοστίζει γιατί την είχα πάρει σε προσφορά!




Αυτά ήταν τα empties μου!Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;;

Αυτά για σήμερα!!
STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D