Fairy Tale Tag!!




Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014
Γειά σας κορίτσια!!!Τι κάνετε σήμερα;;
Πριν αρκετό καιρό είχα πετύχει ένα πολύ ωραίο tag στο κανάλι της Κοραλλίας corallBlogs και είπα να το κάνω σήμερα!
Ας ξεκινήσουμε!!!



Η Χιονάτη: Θεωρείς τον εαυτό σου όμορφο?
Δεν ξέρω, όλοι έχουμε ανασφάλειες και όλοι έχουμε κάποια όμορφα πράγματα πάνω μας και κάποια αλλά όχι και τόσο όμορφα, αλλά τα δεύτερα είναι και η γοητεία του κάθε ανθρώπου!

Η Ωραία Κοιμωμένη: Πόσες ώρες κοιμάσαι το βράδυ?
Αναλόγως…Συνήθως κοιμάμαι από 6 έως 8 ώρες. Βέβαια για να μη νυστάζω χρειάζομαι έναν 10ωρο ύπνο κάθε μέρα αλλά πού τέτοια πολυτέλεια!

Η Σταχτοπούτα: Έχεις κάποιο περιορισμό στην ώρα που πρέπει να γυρίζεις σπίτι?
Αν είχα και στα 23 μου περιορισμό έπρεπε να πάω να φουντάρω! Όχι δεν έχω :D

Η Ραπουνζέλ: Σου αρέσει να βρίσκεσαι έξω?
Μου αρέσουν οι βόλτες και οι εκδρομές σε όχι και τόσο πολυσύχναστα μέρη, αλλά μ’αρέσει και να κάθομαι και στο σπιτάκι μου!

Η Κοκκινοσκουφίτσα: Εμπιστεύεσαι εύκολα αγνώστους?
Δεν εμπιστεύομαι καθόλου εύκολα, το αντίθετο θα έλεγα. Εμπιστεύομαι ελάχιστα άτομα και είναι μετρημένα στα δάχτυλα, δεν φτάνουν καν τους 10…

Ο Λύκος και τα 7 Κατσικάκια: Μπορούν να σε ξεγελάσουν εύκολα?
Δεν θα το έλεγα…Ακούω ότι μου λένε αλλά δεν σημαίνει ότι τα πιστεύω ή ότι θα κάνω κάτι από αυτά.

Η Πεντάμορφη και το Τέρας: Τι κάνει κάποιον όμορφο στα μάτια σου?
Η καλοσύνη. Την οποία την καταλαβαίνω με το που θα γνωρίσω κάποιον άνθρωπο, φαίνεται στα μάτια του κάθε ένα.

Η Μικρή Γοργόνα: Τι θα θυσίαζες για την αγάπη?
Δεν ξέρω, μάλλον πολλά πράγματα.

Ο Πρίγκιπας Βάτραχος: Τι θεωρείς αηδιαστικό?
Τις ακρίδες και τους ανθρώπους που τρώνε οτιδήποτε ζωντανό.

Ο Τζακ και η Φασολιά: Έχεις κανένα φυτό?
Έχω μία αλόη αλλά γενικά έχουμε διάφορα φυτά!

Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Έχεις κάποιο κατοικίδιο, κι αν όχι θα ήθελες?
Έχουμε ένα σκύλο ονόματι Ρόξαν και πρόσφατα απέκτησα ένα κουνελάκι ονόματι Νεφέλη (αν και δεν έχω καταλάβει αν είναι όντως θηλυκό όπως μου είπαν).

Πινόκιο: Τι εύχεσαι περισσότερο να συμβεί?
Δεν τις λέω τις ευχές μου, είναι γρουσουζιά!

Πίτερ Παν: Πόσων χρονών αισθάνεσαι?
23 όσο είμαι δηλαδή…Βέβαια, αν συναντήσω κάποια “Χαζογκόμενα” συνομήλική μου, νιώθω τουλάχιστον 33!

Η Βασίλισσα του Χιονιού: Τι θα έκανες για τον καλύτερό σου φίλο?
Ότι περνάει από το χέρι μου για να είναι καλά! Είμαι πάντα στη διάθεση της κολλητής μου όπως κι αυτή για εμένα!

Η Πριγκίπισσα και το Μπιζέλι: Είσαι ευαίσθητη?
Έτσι κι έτσι…Είμαι, αλλά είμαι και αναίσθητη όπου χρειάζεται! Δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να επηρεάζεται αρνητικά εύκολα.
Τα Καινούρια Ρούχα του Αυτοκράτορα: Σε ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ντύσιμό σου?
Ναι συνδυάζω τα πάντα και την παραμικρή λεπτομέρεια! Είμαι λίγο Psycho με αυτό, είναι πρόβλημα το ξέρω…Χάχα, η αδερφή μου με κοροϊδεύει γι αυτό!

Ο Γενναίος Ραφτάκος: Θεωρείς τον εαυτό σου γενναίο?
Θα έλεγα αρκετά αλλά όχι σε όλους τους τομείς! Είναι ανάλογα!


Τα κορίτσια που κάνω ταγκ είναι :

Χριστίνα mychristieland.blogspot.gr

Αυτά για σήμερα!!!

STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D