Mascaras Collection!!




Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014
Γεια σας κορίτσια!!
Ελπίζω να είστε καλά και να την παλεύετε με τη ζέστη!!!

Ας περάσουμε σε ένα πολύ αγαπημένο θέμα για μένα και αυτό δεν είναι άλλο από τις mascaras!Μ' αρέσει πάρα πολύ να φοράω μάσκαρα και βάζω μποοοοόλικη κάθε φορά!Έχω δοκιμάσει διάφορες μάσκαρα κατά καιρούς, αλλά θα σας δείξω αυτές που έχω αυτή τη στιγμή στην κατοχή μου!


1.Ξεκινάω με μία μάσκαρα που σας έχω δείξει ξανά στο παρελθόν και δεν είναι άλλη από την μάσκαρα της Love Alpha!


Δεν θα σας πω κάτι σχετικά με αυτήν γιατί έχω κάνει αναλυτικό review με φωτογραφίες του αποτελέσματος και μπορείτε να τα δείτε όλα εδώ!


2.MUA-Mega Volume Mascara




Θα μιλήσουμε για μία μάσκαρα της εταιρείας MUA!Η σύνθεσή της είναι πολύ καλή,το βουρτσάκι είναι πλαστικο και μετρίου μεγέθους!Γραπώνει πάρα πολύ καλά τις βλαφαρίδες!Στην αρχή που τη χρησιμοποιούσα μου φαινόταν βαριά η σύνθεσή της αλλά αυτό ήταν γιατί έμενε αρκετό προϊόν επάνω στο βουρτσάκι!
Υπόσχεται όγκο και είναι πέρα για πέρα αλήθεια!Δίνει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα και έχει πολύ μαύρο χρώμα!!
Κόστισε 3.80 Ε !





3.MUA -Waterproof Mascara


Είναι και αυτή από την εταιρεία Mua...Είναι αδιάβροχη και το χρώμα της είναι μαύρο.Το βουρτσάκι είναι τρίχινο,το σχήμα του είναι κάπως κωνικό και αρκετά μεγάλο.Αυτή η μάσκαρα πραγματικά δεν αξίζει καθόλου!Δεν κάνει τίποτα...βέβαια δεν υπόσχεται και τίποτα και σε σχέση με την τιμή της είναι λογικό να μην δίνει κάποιο αποτέλεσμα!Θεωρώ πως είναι μια χαρά μάσκαρα για κοριτσάκια γυμνασίου που απλά θέλουν να κάνουν τις βλεφαρίδες τους λίγο πιο μάυρες!Ειδάλλως δεν αξίζει ούτε μία δοκιμή!
Κόστισε 1.30Ε!




4.Maybelline-The Falsies Black Drama


Όπως έχω πει και σε παλαιότερη ανάρτηση,η μάσκαρα αυτή δεν με είχε αφήσει ικανοποιημένη την πρώτη φορά που τη δοκίμασα.Τώρα βέβαια, έχει γίνει από τις πιο αγαπημένες μου!Το βουρτσάκι είναι τρίχινο καμπυλωτό και έχει και σπάσιμο στο πλαστικο του για να βολεύει καλύτερα όταν τη χρησιμοποιείς!Η σύνθεσή της είναι τέλεια και δίνει απίστευτο όγκο αλλά και μήκος στις βλεφαρίδες!Τις κάνει ακριβώς όπως τις θέλω και τις διαχωρίζει αρκετά!Και σε συνδυασμό με τη μάσκαρα της Mua τη mega volume το αποτέλεσμα είναι εκθαμβωτικό!
Την πήρα γύρω στα 6.00Ε αλλά ήταν προσφορά, κανονικά κάνει γύρω στα 14.00Ε.



5.MUA-Extreme Curl Mascara



Προχωράμε σε ακόμα μία μάσκαρα από την MUA..Όπως βλέπετε το βουρτσάκι της είναι λεπτό, σούπερ καμπυλωτό και τρίχινο.Η σύνθεσή της είναι καλή και έχει μία απίστευτη φρουτώδη μυρωδιά!Υπόσχεται "σγουρές" βλεφαρίδες με διάρκεια!Όντως αν γυρίσετε τις βλεφαρίδες σας με το ψαλιδάκι και έπειτα περάσετε δύο στρώσεις από αυτή τη μάσκαρα οι βλεφαρίδες σας θα παραμείνουν γυρίστές και όμορφες για αρκετές ώρες!Είναι πολύ καλή μάσκαρα και σίγουρα θα την ξαναπροτιμήσω!
Κόστισε 2.50Ε!





6.Faab-Eye Lash Mascara


Είναι μία μάσκαρα που ήταν δώρο μαζί με ένα περιοδικό.Έχει αρκετά ιδιαίτερο βουρτσάκι αλλά δεν με ενθουσίασε και πολύ...Θα δείτε το αναλυτικό review της εδώ!


7.Essence-Get Big Lashes Volume Curl


Πρώτη φορά πήρα μάσκαρα της essence για να τη δοκιμάσω...Η συγκεκριμένη έχει τρίχινο μεγάλο και ογκώδες βουρτσάκι.Είναι καμπυλωτό για καλύτερη εφαρμογή και μπορώ να πω ότι γραπώνει αρκετά καλά τις βλεφαρίδες!Σαν πρώτη εντύπωση μου άρεσε αυτή η μάσκαρα, μου έδωσε ένα ωραίο ελαφρύ και καθημερινό αποτέλεσμα!Κρατάει πολύ και το μόνο που παρατήρησα είναι ότι κοιμήθηκα με τη μάσκαρα και όταν ξύπνησα είχε φύγει και ήταν κάτω από τα μάτια μου σε κομματάκια...δε μουτζουρώθηκα καθόλου όμως.Επίσης ίσως αν είχε πιο λεπτό βουρτσάκι να βόλευε περισσότερο!
Κόστισε 2.90Ε!




8.Essence-All eyes on me Multi effect Mascara



Αυτή είναι η δεύτερη μάσκαρα από essence που πήρα!Έχει ένα περίεργο βουρτσάκι, λεπτό, τρίχινο και κωνικό!Δίνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα με δύο στρώσεις!Είναι καλύτερη από την από πάνω μάσκαρα τις essence για εμένα!Λέει ότι δίνει έξτρα όγκο,μήκος,κάνει τις βλεφαρίδες γυριστές και τις διαχωρίζει!Κάνει αρκετά από αυτά, προς το παρόν με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη!
Κόστισε 2.50Ε!






9.Tommy-G Mascara


Την είχα αγοράσει πριν αρκετό καιρό.Έχει ένα πολύ μεγάλο και τρίχινο βουρτσάκι και δεν ξέρω γιατί αλλά είναι πάρα πολύ δύσκολο να το δουλέψεις!Εγώ προσωπικά λερώνομαι παντού!Γενικά δεν έχει κανένα τρομερό αποτέλεσμα και απογοητεύτηκα γιατί ήθελα να στηρίξω την ελληνική βιομηχανία καλλυντικών αλλά δεν..!Την έδωσα στη μάνα μου αλλά ούτε κι εκείνης της άρεσε!Παρ όλα αυτά έχει έντονο μαύρο χρώμα!Ίσως σε πολύ μεγάλες βλεφαρίδες να κάνει δουλειά στις δικές μου που είναι μέτριου μήκους δεν έκανε!Κόστισε 10.00Ε!





Αυτές τις μάσκαρα έχω προς το παρόν στη συλλογή μου!
Εσείς έχετε κάποια από αυτές στη δικη σας συλλογή;;;Ποιά είναι η αγαπημένη σας μάσκαρα;

Αυτά για σήμερα!!
STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D