Healthy Habit pharmacy order #1




Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014
Γεια σας γειά σας!!!

Μια οι υποχρεώσεις μια οι διακοπές άφησα στην άκρη το blog μου για λίγο αλλά τώρα επανήλθα δυναμικά!!
Τα Online φαμακεία είναι πολύ της μόδας αρκετό καιρό τώρα!Έτσι έψαχνα κι εγώ ένα καλό online φαρμακείο για να ψωνίσω και τελικά βρήκα το καλύτερο!!
Λέγεται Healhty Habit και μπορείτε να δείτε πληροφορίες καθώς και τα προϊόντα του εδώ http://www.healthyhabit.gr/ !! Έχει ασυζητητί τις καλύτερες τιμές που βρήκα σε ελληνικό φαρμακείο, έχει πάρα πολύ καλές προσφορές!Το πακέτο ήταν πολύ καλά συσκευασμένο και όσο για την εξυπηρέτηση και την αντιμετώπιση των πελατών;Άψογη!



1.Ηλεκτρική λίμα ποδιών Dr.Scholl: Το Scholl Velvet Smooth είναι στην ουσία μία ηλεκτρική λίμα που μας βοηθάει να κάνουμε εύκολα και αποτελεσματικά το δικό μας πεντικιούρ! Δίνει επαγγελματικό αποτέλεσμα,κάνει τα πόδια μαλακά και απομακρύνει όλο το σκληρό δέρμα και με μία καλή κρέμα ποδιών κρατάει αρκετό καιρό το αποτέλεσμα! Eίμαι απόλυτα ικανοποιημένη αν και είναι τσιμπιμένη η τιμή της,κοστίζει 40.00Ε αλλά το healthy habit την έχει 20.80Ε!

2.Apivita suncare & after sun: Απαραίτητα προϊόντα για το καλοκαίρι, ένα αντηλιακό για πρόσωπο και σώμα με θαλάσσια λεβάντα και αλόη που μυρίζει καταπληκτικά,έχει δείκτη προστασίας 30 και απλώνεται πολύ εύκολα καθότι δεν είναι παχύρευστο!Είναι λίγο λιπαρό αλλά είναι λογικό! Μαζί ήταν δώρο και η ενυδατική κρέμα για μετά τον ήλιο της ίδιας σειράς και ομολογώ ότι είναι η αγαπημένη μου!Την βάζω κάθε φορά μετά από πολύ ώρα έκθεσης στον ήλιο και το δέρμα μου είναι ενυδατωμένο και απαλό!Τα πήρα σαν πακετάκι και από 17.50Ε τα έχει 7.40Ε!

3.Βερνίκι Korres: Είναι το πρώτο μου βερνίκι από αυτήν την εταιρεία.Είναι η απόχρωση 34 Pastel Lemon και είναι ένα πολύ πολύ απαλό κιτρινάκι!Αν και εγώ το πήρα για πιο άσπρο παρόλα αυτά είναι πολύ καλό ποιοτικώς!Κόστισε 4.80Ε  από 6.80Ε!! 

4.Κρέμα με καλέντουλα & μάσκα προσώπου με θαλάσσια λεβάντα: Η κρέμα με καλέντουλα είναι άκρως ενυδατική και καταπραϋντική και την αγόρασα για την περιποίηση της ερεθισμένης επιδερμίδας καθώς είναι ιδανική για μετά το ξύρισμα.Κόστισε 4.50Ε από 6.90Ε!Τη μάσκα προσώπου της apivita μου την έκαναν δώρο από το healthy habit και μπορώ να πω ότι είναι πολύ καλή!Ειναι 10λεπτη και είναι ιδανική για τώρα το καλοκαίρι!!
 
Έκανα και μία δεύτερη παραγγελία και εκεί εξεπλάγην με την άψογη εξυπηρέτηση και την άμεση επικοινωνία του συγκεκριμένου φαρμακείου!Υπήρξε ένα μικρό θεματάκι με την παραγγελία μου και αμέσως με πήραν τηλέφωνο και λύθηκε το θέμα και ως "αποζημίωση" μου έστειλαν ένα σωρό πράγματα!


Αγόρασα το iwhite για άμεση λεύκανση των δοντιών το οποίο περιέχει μέσα 10 μασελάκια και φτάνει για 5 ημέρες!Κόστισε 18.20E από 26.00E !Δεν θα σας πω κάτι άλλο για το συγκεκριμένο γιατί θα κάνω αναλυτικό ποστ σύντομα!


Περνάμε τώρα στα πράγματα που μου έστειλαν !


 1.Apivita After Sun ενυδατική κρέμα: Χαίρομαι πολύ που μου έστειλαν δώρο άλλη μία ενυδατική γιατί όπως προείπα είναι η αγαπημένη μου και την πρώτη συσκευασία είναι ήδη στα τελειώματα!

2.Κουτάκι με δειγματάκια Apivita: Περιέχει 1 σαμπουάν με χαμομήλι για συχνό λούσιμο,1 serum με αλόη και υαλουρονικό οξύ, 1 natural serum λάμψης, 1 Κρέμα-Gel 24 Ωρης Ενυδάτωσης Για Λιπαρές/Μικτές Επιδερμίδες με λυγαριά & πρόπολη και 1 Κρέμα ματιών 24ωρης ενυδάτωσης και αναζωογόνησης με λυγαριά & ρούσκο.

3.Σαμπουάν εξισορρόπησης για έντονη λιπαρότητα με μέντα και πρόπολη Apivita: Δοκίμασα το ένα δειγματάκι και τα μαλλιά μου "έτριζαν" από καθαριοτητα!Πάρα πολύ καλό για τα λιπαρά μαλλιά αν και μυρίζει λίγο περίεργα για τα δικά μου γούστα!!

4.Σαμπουάν για ευαίσθητο τριχωτό με λεβάντα και μέλι Apivita: Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά μυρίζει ωραία!!

5.Συμπλήρωμα διατροφής με ισοφλαβόνες σόγιας,Α-λινολενικό οξύ,ασβέστιο και βιταμίνες Korres: Είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής για πιο μεγάλες σε ηλικία γυναίκες και είναι κατάλληλο για γυναίκες στην κλiμακτήριο!


Είμαι υπερικανοποιημένη από το Healthy Habit και τους ευχαριστώ για την καλή τους εξυπηρέτηση!Σας προτείνω 1000% να το επισκεφθείτε και σίγουρα θα βρείτε πολλές ενδιαφέρουσες και συμφέρουσες προσφορές!!Να πω επίσης πως για παραγγελίες άνω των 40.00Ε τα μεταφορικά είναι δωρεάν!

Αυτά για σήμερα!
Φιλιά 


1 σχόλια:

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D