July Favourites




Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014
Καλησπέρα σας!!

Έφτασε στο τέλος του και ο Ιούλιος οπότε ήρθε η ώρα να δούμε τα αγαπημένα που είχα τον μήνα αυτό!Αποφάσισα να σας δείχνω 5 με 6 πράγματα ουτως ώστε να μη σας δείχνω τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά!!


Ξεκινάω με τα προϊόντα μακιγιάζ που είναι μόνο 2!

1.Μολύβι χειλιών Erre Due Lasting contour lip no 61:
Είναι ένα κοραλοπορτοκαλί μολύβι χειλιών με άριστη απόδοση χρώματος πολύ καλή διάρκεια και πολύ μαλακό!Γράφει πολύ εύκολα επάνω στα χείλη και είναι ιδανικό για να κάνετε το περίγραμμα ή να γεμίζετε τα χείλια σας όταν βιάζεστε :P!Το έλιωσα τον Ιούλιο και ταίριαξε απόλυτα με το Demure από L.A Girl!




2.Essence silky touch blush:
Το ρουζάκι αυτό από την essence βρίσκεται στην απόχρωση 60 Life's a cherry!Έχει ένα ελαφρύ και καλοκαιρινό ροζέ χρωματάκι και περιέχει λίγα shimmer τα οποία είναι ανεπαίσθητα!Η διάρκειά του είναι μέτρια αλλά ικανοποιητική για την τιμή του!



Περνάμε στα λοιπά προϊόντα τώρα :D


3.Nivea Gel καθαρισμού:
Πρόκειται για ένα νέο αλλά πολλά υποσχόμενο προϊόν για τις μεικτές-λιπαρές επιδερμίδες!Είναι εμπλουτισμένο με άλγη ωκεανού και τεχνολογία Hydra IQ.Έχει μέτριους κόκους μέσα που δεν είναι καθόλου άγριοι με αποτέλεσμα να μην γδέρνουν την επιδερμίδα!Το χρησιμοποιώ πολύ τον τελευταίο μήνα, καθαρίζει σε βάθος τους πόρους μου και είμαι πολύ ευχαριστημένη!



4.Apivita After Sun Lotion:
Σας έχω μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση για αυτό το θαυμάσιο προϊόν το οποίο το έχω πραγματικά χιλιοχρησιμοποιήσει τον μήνα Ιούλιο!Κάθε φορά μετά από την έκθεσή μου στον ήλιο βάζω από αυτή τη λοσιόν και μου δίνει μία πολύ δροσερή αίσθηση και με ανακουφίζει από τυχόν ερεθισμούς από τον ήλιο!Θα δείτε αναλυτικές πλήροφορίες για αυτό εδώ!




5.Ξηρό λάδι γενικής χρήσης Le Petit Marseiliais:
Είναι ένα νέο απόκτημά μου αλλά πολύ χρησιμοποιημένο αυτόν τον μήνα!Το χρησιμοποίησα μόνο στα πόδια για να τους δώσω μία ωραία λάμψη και είναι πολύ καλό!Έχει καταπληκτική μυρωδιά και θα το χρησιμοποιήσω σίγουρα και στα μαλλιά μου!






6.Κολώνια Mohito από Jean Marc:
Είναι μία κολώνια eau de parfum που έχει μία πολύ όμορφη συσκευασία και μία υπέροχη μυρωδιά!Πραγματικά δεν μπορώ να προσδιορίσω με τι μου μοιάζει αυτή η μυρωδιά!Είναι κάπως φρουτώδη αλλά θυμίζει και κάτι άλλο,κάτι εξωτικό!Δεν είναι τυχαίο μάλλον που την ονομασαν Mohito!Δεν είναι ούτε πολύ ελαφιά ούτε πολύ βαριά είναι μέτρια!Θα τη βρείτε στα Hondos αν ενδιαφέρστε και κοστίζει γύρω στα 8.50 Ε!



7.Λαστιχάκια Bunny Ears:
Αυτά τα γλυκούλικα λαστιχάκια τα έχω χρησιμοποιήσει αμέτρητες φορές τον μήνα αυτό αφού έκανε αφότητη ζέστη και έπιανα επάνω τα μαλλιά μου!!!Τι να πω για αυτά, είναι τέλεια αν και λίγο στενα για τα δικά μου μαλλιά.Έχω αρκετά σε πολλά σχέδια και χρώματα, αυτά τα δύο είναι ενδεικτικά!Μπορείτε να τα βρείτε στο ebay ή και σε κάποια καταστήματα funky fish!!


Ποιά ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα Ιούλιο;;Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δικά μου αγαπημένα;

Αυτά για σήμερα!
Φιλιά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D